loading...
دانلود جدیدترین آهنگ ها
ali afshari بازدید : 427 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
حجم:2.9  MB

منبع:www.ahang-ahang.mihanblog.com

رمز:www.ahang-ahang.mihanblog.com

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود _download



متن در ادامه مطلب

متن آهنگ خدایا :

نگاهم رو به سمت تو شبم آینه ماهه

دارم نزدیکتر میشم یکم تا آسمون راهه

به دستای نیاز من نگاهی کن از اون بالا

من این آرامش محض و به تو مدیونم این روزا

خدایا دوست دارم واسه هرچی که بخشیدی

همیشه این تو هستی که ازم حالمو پرسیدی

بازم چشمامو می بندم که خوبیهاتو بشمارم

نمی تونم فقط میگم خدایا دوست دارم

تو دیدی من خطا کردم

دلم گم شد دعا کردم

کمک کن تا نفس مونده به اغوش تو برگردم

تو حتی از خودم بهتر غریبیهامومی شناسی

نمی خوام چتر دنیا را که تو بارون احساسی

خدایا دوست دارم واسه هر چی که بخشیدی

همیشه این تو هستی که ازم حالمو پرسیدی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مترجم سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 127
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 561
  • بازدید سال : 6,345
  • بازدید کلی : 1,043,325
  • کدهای اختصاصی