loading...
دانلود جدیدترین آهنگ ها
ali afshari بازدید : 50788 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (2)
سلام دوستان اینم از آهنگ شکوه از محسن نامجو این آهنگ رو یکی از بازدید کننده های وبلاگ در خواست کرده بود شما هم اگر آهنگی رو خواستید که تو وبلاگ نبود در قسمت نظرات بیان کنید تا لینکشو براتون بذارم

حجم:7.37  MB

منبع:www.ahang-ahang.mihanblog.com

رمز:www.ahang-ahang.mihanblog.com

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود_DOWNLOAD

متن در ادامه مطلب

به شکوه گفتم برم ز دل / یاد روی تو آرزوی تو

به خنده گفتا نرنجم از / خلق و خوی تو یاد روی تو

ولی ز من دل چو برکنی / حدیث خود بر که افکنی

هر کجا روی وصله منی / ساغر وفا از چه بشکنی؟

گذشتم از او به خیره سری / گرفته ره مه دگری

کنون چه کنم با خطای دلم / گرم برود آشنای دلم

به جز ره او نه راه دگر/ دگر نکنم خطای دگر

به شکوه گفتم برم ز دل / یاد روی تو آرزوی تو

به خنده گفتا نرنجم از / خلق و خوی تو یاد روی تو

ولی ز من دل چو برکنی / حدیث خود بر که افکنی

هر کجا روی وصله منی / ساغر وفا از چه بشکنی؟

نخفته ام به خیالی

که می پزد دل، من خمار صد شب دارم

شراب خانه کجاست...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1395/05/06 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

عاااااااااالی بود مرسی

این نظر توسط ا در تاریخ 1394/12/02 و 18:01 دقیقه ارسال شده است

زیبابودباتشکرازشما
شکلکشکلک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/08/22 و 0:36 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی بود دوست من
خیلی راحت دانلود کردم

مررررررررسی

این نظر توسط ArAsh در تاریخ 1393/07/28 و 20:30 دقیقه ارسال شده است

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1393/04/02 و 21:54 دقیقه ارسال شده است

mersiiiiiii......

شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مترجم سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 127
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 5,918
  • بازدید کلی : 1,042,898
  • کدهای اختصاصی